یادگیری بوسیدن

آموزش تمرین بوسه
همانطور که در بالا اشاره شد ، بوسه و بوسیدن را میتوان یاد گرفت،فقط کمی تمرین لازم است.برای تمرین هم به یک شریک لازم ندارید ؛ سر فرصت ، ریلکس و بدون استرس در خلوت ، پشت دست خود را به دهانتان نزدیک کنید ، زبان خود را کمی جلو بیاورید طوری که پشت لبهایتان قرار بگیرد ، لبها را آرام به پشت دست خود برسانید ، لبهای نرم ( و کمی مرطوب ) و رلکس شده خود را ( با فاصله از هم ) روی پشت دست متمرکز کنید ، زبان خود را بیرون داده طوری که به پشت دست شما برسد و بعد با کمی فشار سطح پشت دست ( در فاصلهای که دو لب شما از هم قرار گرفتهاند )‌ را با زبان خود بلیسید . حین کار ، اینجا . آنجا ، کمی پوست دست خود را مک بزنید، اینکار به شما تجربه میآموزد که در برخورد با شریک عشقی خود چگونه عمل نمائید .

هدگام نزدیک شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جداگانه ببوسید ، مک بزنید و یادتان باشد که هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش کنید.

اینگونه بوسه ها ،حس شوری در دو طرف ایجاد میکند ،بوسه باید با احساس و طولانی باشد و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، همانطور که گفته شد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نکنید . بوسیدن ، لیس زدن و نوازش باید شامل حال تمام قسمتهای پوست طرف شود.

ماساژ ملایم قسمتهای مختلف بدن که دیگر به قول معروف نورعلانور است.این را بدانیم که موهای سر ، دهان و دستها سه قسمت بسیار حساس هر فردی هستند و روی آنها بیشتر کار کنید . اجازه دهید که طرف هم همین کار را برای شما انجام دهد . اینکار باعث میشود که هم نقاط حساس بدن خود را بشناسید و هم با بدن طرف و نقاط حساس آن آشتا شوید.

لازم به گفتن نیست که هر فردی ممکن است از تمام این نوازشهای گفته شده خوشش بیاید یا فقط بخشهایی از آن را بپسندید ، اما انجام اینکار همانطور که گفته شد ، یعنی از طریق تجربه و خطا ، باعث شناخت بهتر شما دو نفر از همدیگر میشود و به شما کمک میکند که دفعات بعد روی نقاط بیشتر حساس طرف تمرکز کنید. موضوع دیگر اینکه بعضیها نوازشهای خیلی ملایم ( طوری که تماس خیلی کمی بین دست شما و بدن طرف باشد ،) را میپسندند و تعدادی هم نوازشهای با تماس بیشتر را ترجیح میدهند.

بوسه و نوازش و ماساژ دادن و گرم در آغوش گرفتن و گرم بخود فشار دادن نه تنها لذت رابطه جنسی میدهد بلکه استرس را هم از بین میبرد و هر دوی شما را خمار عشق میکند.

راهنمای ده قدمی برای شاد کردن همسرتان (مقاله نوشته شده برای آقایان هست)

چگونه همسرم را شاد کنم؟


شماره 10

دستورالعمل هاي رومانتيك تهيه نماييد هنگاميكه همسرتان به خانه مي آيد، يك موضوع ماجراجويانه كوچك برايش محيا كنيـد. در قسمتي از خانه ياداشتي كه به او بگويد چه بايد بكند، قرار دهيد. ياداشت دومـي را در محلي كه بايد آن كار مورد نظر را انجام دهد، بگذاريد و به همين ترتيب.

توجه داشته باشيد كه يادداشتها را بصورتي رومانتيك تدارك ببينيد تا خودش را بـتـدريج بـراي شـبي خـاطره انگيز و بياد ماندي آماده نمايد. براي مثال به او بگوييد در آشپزخانـه يـك لـيـوان چـاي گرم بنوشد، سپس دوش بگيرد و يك موسيقي ملايم بگذارد - متـوجـه منظور مي شويد؟

شماره 9

به او بگوييد كه زيبا است زنها هيچگاه از شنيدن اين جمله خسته نمي شوند و حتي زمانيكه انتظار شنيدنش را ندارند، بيشتر لذت مي برند. گه گاهي به محل كار همسرتان تلفن زده و اين موضوع را به او گوشزد كنيد. يـادداشتي حاوي اين پيغام در كيـفـش قـرار دهـيد تا او در طول روز به آن برخورد كند. همچنين ايـمـيلي بـرايـش بـفرستيد و بنويسيد كه ديگر تحمل دوريش را نداريد. او براي ديدن شما بسيار مشتاق و هيجان زده شده و مـمكن است حتـي محـل كارش را زودتر ترك نمايد.

شماره 8

برايش نامه اي دست نويس بنگاريد شايد ايميل مهمترين ابداع نسـل كنـوني بحساب آيد اما چيز مهمي از زندگي را از بين برده است: اسرار و مكتب رومانتيك يك نامه دست نويس. بنابراين آنرا بازسازي نموده و يكي برايش بفرسفيد. مي تواند يك نامه عاشـقـانـه، داـستاني، اقراري و يا هر آنچه كه همسر شما خوشش مي آيد باشد. فقط آنرا چاپ نكنيد.

شماره 7

او را به يك رستوران ببريد بياد داشته باشيد كه اين عنصر "غافلگير نمون" است كه باعث بهدف رسيدن ميـشـود. بـطور غـير منتظره به محل كار همسرتان رفته و او را به رستوراني در آن حوالي بـبـريـد. حتي مي تـوانيد غـذاي او را آورده و فـي البداهه به يك پيكنيك كوچك برويد. شما پديده بـرجسته روز او خواهيد شد بخصوص هنگامي كه همكارانش مي بينند كه وي چه مـرد رومانتيكي دارد.

شماره 6

غذاي مورد علاقه اش را برايش بپزيد همه بانوان موافقند مـردي كه بـا آشـپـزخـانه بـيگانه نباشد واقعا يك مرد كامل است. هر مـردي بـايد بـا پـختن غـذاهاي آسـان آشنا بوده و بتواند حداقل يك غذاي مشكل را طبخ كنـد. روش پـختـن غذاي مورد علاقه او را ياد گرفته و خـود را در دريـاي مـحـبـت وي غـرق شده ببينيد.



شماره 5

او را به يك قرار ملاقات "رسمي" دعوت كنيد بعد از زمان طولاني با هم بودن، زوجين تمايل به كندي و از دست دادن هيجانات مفـرط روزهاي اوليه زندگي پيدا مي كنند. اين چيزي است كه اغلب زنان تاسف آنرا ميخورنـد. بـنـابـراين آن هيجـانات از دست رفته را بازيابي نموده و او را براي يك ملاقات زيـبـا دعوت نماييد. بهتر است او را به مكاني با كلاس و مجلل كه مستلزم پوشيدن لبـاس رسـمـي مـي بـاشد ببريد ( مي دانيد كه زنان عاشق شيك لباس پوشيدن هستند ) براي اينـكه به كار خود واقعا رسميت بخشيد، از او از طريق يك نامه يا ايميل دعوت بعمل آوريد.

شماره 4

برايش هديه اي بعنوان يادگاري خريداري نماييد يك روز بدون دليلي خاص هديه اي منـاسـب كوچكي به او بدهيد. البته منظور يك خرس عروسكي و يا ديگر هداياي غيـرقابل تخيل مـوجود نيست. بـه او چيزي بدهـيد كه برايش ارزش و مـعـنـي داشـتـه باشد. اگر چيزي كه وي به آن احتـيـاج داشـته ولي تا به حال از گفتنش بشما اجتناب كرده را برايش خريداري كنيد، نتيجه بسيار بهتري خواهيد گرفت.

شماره 3

با او برقصيد به همـسرتان يـادآوري كنيد كه وقتي با او ميرقصيد چقدر خوب مي توانيد اينكار را انجام دهيد. ميتواند در اتاق نشيمن و يا سالن پذيرايي باشد بدون حضور ديگران. او احساس خواهد كرد كه داخل صحنه يك فيلم بسر ميبرد.

شماره 2

يك شاخه گل به او بدهيد مـنـتظر رسيدن روز ولنتاين يا تولدش نباشيد. همين امــروز به همسرتان يك شاخه گـل بـدهـيد تا احساسات او را بر انگيخته و محيط اطرافش را مزيـن نـمايـيـد. ابـتـكار داشـتـه بـاشـيد و گـلي بـه او بـدهيد كه قبلا نداده باشيد مانند يك تك شاخه رز يا اركيده. تـحت هيـچ شـرايـطي نـبـايد گياهاني مانـنـد كـاكتوس را به او داده و ايـن طور وانـمو كـنـيد كه نشانه عشق و رمز و راز ميباشند.

شماره 1

او را نوازش كنيد وقتي همسرتان بعد از روزي سخت و خسته كننده از سركار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهرباني و نوازش با او سخن گفته و رفتار نماييد. سعي كنيد با خوش رويي و خوش خلقي خستگي و استرس روزانه را از تن وي بيرون نماييد.

در انتها اين نكته را بياد داشته باشيد آنچـيزي كـه همسرتان از روي علاقه واقعي بخاطر مي سپارد، اعمال كوچك و جزئي شما مي بـاشـد. چـيـزهـاي كـوچـكي مـانند تهيه يك كاريكاتـور از هـر دوي شـما و يـا ترجـيح دادن وي بجاي تماشاي مسابقه فوتبال دوشنبه شب.

افسردگی

افسردگی چیست؟ آیا من افسرده هستم؟


هر کسي در طول زندگي خود افسردگي را تجربه کرده است . اين موضوع انتظار مي رود که همه انسانها در دوره هايي از عمر خود به هنگام مبارزه با مشکلات زندگي و يا پس از برخورد با ناکامي ها ، شکستها و فشارهاي رواني پي در پي و يا حتي مواقعي بدون دليل دچار غمگيني ، ناشادي و اندوه شوند . هر گاه احساسهاي افسرده ادامه يابد به دليل تاثيرات منفي در سلامت و زندگي اجتماعي و شخصي ، لازم است از کمکهاي تخصصي مناسب ، بهره گرفت .

مقاله ای که امروز برایتان در نظر دارم، مقاله ای واقعا مفید، جامع و دقیق هست. این مقاله توسط دکتر  اکرم منتظرالظهور (متخصص روانپزشکی) نوشته شده.

میتوانید بوسیله این مقاله که در ادامه مطلب موجود هست، هم در مورد افسردگی اطلاعات جامعی کسب کنید و هم درمورد افسرده بودن یا نبودنتان اطلاعات بدست آورید.

امیدوارم از مطالعه لذت برده و تاثیر مثبتی برایتان داشته باشد ^_^

ادامه نوشته

راههای افزایش حافظه

راه های افزایش حافظه

مطلبی آماده شده کاملا مفید و ارزنده در رابطه با مغز و حافظه به صورت پلکانی و شماره ای.

فکر میکنم کم کم به زمان برگزاری امتحان کنکور سراسری نزدیک میشیم و چه بهتر که در این زمان کوتاه، کمی مسایل مرتبط با مغز و حافظه بخوانیم و یاد بگیریم. مقاله که در ادامه مطلب قابل مطالعه ست، توسط دکتر محمد والی پور که متخصص روانشناسی هستند نوشته شده. امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید.

۱- برای جلوگیری از اختلاط اطلاعات با یکدیگر و برخورداری از یک حافظه منسجم، اطلاعات را در دسته بندیهای معنا داری قرار دهید.

۲- درک کردن اطلاعات در به یادسپاری تاثیر گذار است. مطالب را سطحی و طوطی وار به حافظه نسپارید. ابتدا آنها را خوب درک کنید.

۳- حافظه خود را تحریک کنید. سعی کنید هر از گاهی یک مهارت جدید را به مهارتهای پیشین خود اضافه کنید. اگر کارمند هستید یاد بگیرید شطرنج بازی کنید، اگر ورزش کار هستید کار با رایانه را بیاموزید، اگر برنامه نویس میباشید نقاشی کردن را یاد بگیرید. با این کار مدارات نورونی مغز خود را تحریک به رشد خواهید کرد.

۴- تمرکز حواس را فرا گیرید. سعی نکنید تمام جزئیات را در همان وهله نخست درک کنید، تنها همه حواس خود را به اطلاعاتی که میخواهید به خاطر بسپارید متمرکز کنید. اجازه ندهید افکار نامربوط و مزاحم ذهن شما را مشغول سازند.

۵- آرامش خود را حفظ کنید. بدون آرامش خاطر، شما قادر به تمرکز کردن نخواهید بود. ثابت گردیده کورتیزول، هورمون استرس، در یادسپاری اطلاعات جدید و یادآوری اطلاعات پیشین ممانعت بعمل می آورد. کورتیزول با کاهش خونرسانی به هیپوکامپوس عملکرد آن را مختل کرده و به آن صدمه میزند. بنابراین استرس و تنش تاثیرات سوئی بر حافظه بجای میگذارد.

...باقی در ادامه مطلب

ادامه نوشته

چه معیارهایی را باید برای یک ازدواج موفق در نظر گرفت؟

 چه معیارهایی را باید برای یک ازدواج موفق در نظر گرفت؟

1- تشابه شخصیتی :
ابتدا باید در نظر داشت که فرد شخصیت سالم و نرمالی داشته باشد. سپس به شخصیت شما نزدیک باشد. هرچه تشابه بیشتر باشد احتمال ازدواج موفق بیشتر است. برخی افراد شخصی را برای همسری انتخاب می کنند که از نظر شخصیتی مکمل آنها باشد. این حالت شاید تا یکی دو سال اول جذاب باشد و چیزهایی را از یکدیگر یاد بگیرند اما دوامی ندارد. بالاخره از هم خسته می شوند و دنبال علایق خود می روند.

2- همتایی از نظر خانوادگی – اجتماعی – قومی – تحصیلی – اقتصادی – مذهبی و سطح تفکر :
شاید برخی فکر کنند اگر همسرشان را بپسندند و دوست داشته باشند دیگر نیازی به بررسی و شناخت خانواده اش نیست حتی اگر آنها موافق این ازدواج هم نباشند در نتیجه ازدواج آنها تاثیر نمی گذارد. در حالی که این گروه کاملاً در اشتباهند به خصوص در فرهنگ ما نقش خانواده بسیار اهمیت دارد و باید جزء ملاک ها در نظر گرفت.

3- سن و سال :
ازدواج در زیر 20 سال توصیه نمی شود. چراکه می تواند مشکلات بسیاری را در ازدواج به وجود بیاورد. تفاوت سنی زیاد (ب یش از 10 سال ) هم مشکلات خاص خودش را دارد.
اگر از همسر خود خیلی بزرگتر باشید حوصله او را ندارید ، تحمل خامی و بی تجربگی او را ندارید. نقش والد را برای او بازی می کنید. او را نصیحت می کنید و وسوسه می شوید همسر خود را کنترل کنید. می خواهید خود را جوان تر نشان دهید در نتیجه ممکن است نیازهای سنی خود را برآورده نکنید.
اگر از همسر خود بسیار جوان تر باشید به او به عنوان یک الگو و آموزگار نگاه می کنید و نقش کودک را بازی می کنید. خود را مسن تر از سن واقعی خود نشان می دهید تا تفاهم را بیشتر کنید.

4- احساس :
هرچند داشتن احساس مثبت اولیه برای شروع رابطه لازم است اما عشق برای پایداری و موفقیت یک ازدواج کافی نیست زیرا علاوه بر آن نیاز به تفاهم، تناسب و تعهد دارد.

رازهای آقایان

حقایقی در مورد آقایان که باید توسط شریک زندگی مورد توجه قرار بگیرد


 به مردان قدرت دهید تا صمیمیت شان فوران کند...

 مرد را حلال مشکلات خود بدانید.

 مرد،عاشق تشویق است.

 مرد دوست دارد که از او قدردانی شود.

 مرد باید ستایش شود.

 مرد را مطلقا سرکوفت نزنید.

 مرد را با اندرز دادن و نصیحت کردن از خود نرانید.

 اگر جایی قدرت مردی را نادیده بگیرید و آن را مورد انتقاد قرار دهید مرد کلافه شده و از شما متنفر می شود سپس رشته های صمیمیت از هم گسسته می شوند و شما می پندارید که واقعیت را می گویید!

 مردها وقتی حرف می زنند می خواهند سخنانشان تصدیق شود.

 سوال کردن از مرد خشمگین ، بر شدت خشم او می افزاید.

 مردها نیاز دارند در مقام تعریف وقدردانی از آنها حرف بزنند.

 از مرد انتقاد نکنید در بسیاری موارد توجیه کردن و پند و اندرز دادن در نظر مرد انتقاد محسوب می شود باید از تلاش او در کارش تعریف کرد.

 راه محبت به مرد،قدر دانی و تشکر از او و راه دیگر،نادیده گرفتن اشتباهاتش است.

 مردها وقتی تلویزیون تماشا می کنند موقتا مسائل مربوط به محیط کارشان را فراموش می کنند.

 هر چه مرد به هنگام ترک محل کار خود احساس موفقیت بیشتری کند ساده تر می تواند مسائلش را فراموش کند و از روابط خانوادگی اش لذت ببرد یک روز موفق کاری به مرد این احساس را می دهد که کارش تمام شده و حالا می تواند به خانه باز گردد و استراحت کند.

 مرد برای فراموش کردن مسائل خود به تماشای تلویزیون می نشیند،روزنامه می خواند،موسیقی گوش می دهد،در این مواقع به او سخت گیری نکنید...

آموزش بستن و گره زدن کراوات به صورت مصور

آموزش بستن و گره زدن کراوات

بر روی تصویر زیر کلیک کنید

تست روانشناسی: شما تا چه اندازه محبوب هستید؟

تست روانشناسی

شما تا چه اندازه محبوب هستید؟ 


شما تا چه اندازه محبوب هستید؟ پرسشنامه زیر نشان می دهد که تا چه اندازه با دیگران کنار می آیید، و آیا از این توانمندی برخوردارید که بر مهارتهای اجتماعی خود بیفزایید.


1- در ماه گذشته دوبار یا بیشتر برای شرکت در جلسات اجتماعی دعوت شده ام.
درست غلط

2- دوستانم درباره مشکلاتشان از من نظرخواهی می کنند.
درست غلط

3- وقتی کسی درباره من لطیفه ای تعریف می کند، به اتفاق دیگران و بدون اینکه خجالت بکشم می خندم.
درست غلط

4- بعضی از دوستانم اسرار محرمانه شان را با من در میان می گذارند.
درست غلط

5- وقتی از موضوعی ناراحتم، آن را با دوستی در میان می گذارم.
درست غلط

6- در دو سال گذشته دست کم در دو گروه حضور فعال داشته ام.
درست غلط

7-  من اغلب از طریق دوستانی که از پیش دارم با دیگران دوست می شوم.
درست غلط

8- من با توجه به منافع مشترک با اشخاص دوستی می کنم.
درست غلط

9- از هر سه برنامه اجتماعی، در یکی از آنها دیر می رسم.
درست غلط


10-دوست ندارم به دیگران وابسته شوم و دیگران را هم تشویق نمی کنم که به من وابسته شوند.
درست غلط



با توجه به جوابهای زیر، به هر جواب مشابه یک امتیاز بدهید.
1. درست 2. درست 3. درست 4. درست 5. درست
6. درست 7. غلط 8. غلط 9. غلط 10. غلط

محاسبه امتیازات
امتیاز 10- 8: شما از محبوبیت زیادی برخوردارید.
امتیاز 7 – 5: مانند اغلب ما محبوبیت شما در حد متوسط است.
امتیاز 4 – 0: شما مردمی نیستید و بیشتر شخصی درون گرا به حساب می آیید.

توضیحات
درباره محبوبیت بررسی چندان زیادی صورت نگرفته است، با این حال در این خصوص اطلاعاتی موجود است. اشخاص محبوب دیگران را به خود جلب می کنند. این اشخاص اغلب در زمره رهبران هستند. در محل کار، رؤسا و مدیران محبوب نسبت به سایر مدیران از امتیاز بیشتری برخوردارند. غیبت کارکنانشان در محل کار کمتر است، روحیه کارکنان بالاتر است، تنش کمتری در محیط کار وجود دارد، و میزان بهره وری بیشتر است. افراد محبوب مهارتهای اجتماعی بیشتری به دست می آورند، زیرا با برادران و خواهران و سایرین مدت طولانی تری تبادل برقرار می سازند.
پسرهای نوجوانی که محبوب نیستند اغلب با دیگران منازعه و مشاجره می کنند. از سوی دیگر، دخترها برای اینکه مورد توجه قرار بگیرند بی بندوبار می شوند.


روان شناسان توضیح داده اند که بچه ها می توانند بر محبوبیت خود بیفزایند. دانش آموزان کلاس سوم که در معرض آزمونهای مهارتهای اجتماعی قرار گرفتند توانستند محبوبیت خود را در جمعها بالا ببرند. اشخاص بالغ نیز می توانند اگر تحت آموزشهای مهارتهای اجتماعی قرار بگیرند، بر محبوبیت خود بیفزایند.

منبع: کتاب شما کی هستید؟
نوشته دکتر سالواتوره دیداتو
ترجمه مهدی قراچه داغی

آيا ورزش کردن در دوران قاعدگي درست است؟

آيا ورزش کردن در دوران قاعدگي درست است؟

بسيارند خانم‌هايي که در دوران قاعدگي ورزش‌هاي روزانه خود را متوقف و گمان مي‌کنند ورزش در اين دوره کار درستي نيست اما در اينجا مي‌خواهيم به ان موضوع بپردازيم که ورزش آن‌قدرها هم که فکر مي‌کنيد در تضاد با اين دوره نيست!

انجام هر نوع ورزشي مجاز است! انجام ورزش در اين دوره به حالت بدني هر فرد بستگي دارد؟ اگر شما جزو‌ آن دسته از خانم‌هايي هستيد که دچار دل‌درد و کمردرد شديد مي‌شوند، مي‌توانيد ورزش‌هاي سبکي همچون پياده‌روي يا يوگا را انتخاب کنيد اما اگر حال مساعدي داريد، انجام هيچ ورزشي دراين دوران ممنوع نيست. مي‌توانيد به تمرينات ژيمناستيک، بسکتبال يا واليبال خود ادامه دهيد .

. خون‌ريزي شديد مي‌شود!
حتما شما همه متوجه اين موضوع شده‌ايد که حرکت بيشتر، خون‌ريزي را هم افزايش مي‌دهد. در واقع ورزش سبب خون‌ريزي بسيار شديد و بعد از آن خستگي و بي‌هوشي و کم‌خوني نمي‌شود. ميزان خوني که شما هر ماه از دست مي‌دهيد به يک ميزان است و تنها وقتي حرکت و جنبش بدني شما بيشتر مي‌شود به دليل آنکه ضربان قلب و جريان خون تندتر مي‌شود، احساس مي‌کنيد خون‌ريزي شما نيز شدت پيدا کرده است، در حالي که ميزان خون از دست رفته يکسان است. پس نگران نباشيد و با آسودگي به ورزش خود ادامه دهيد

. ورزش شديد سيکل ماهيانه را مختل مي‌کند
انجام ورز‌ش‌هاي شديد مي‌تواند بر سيکل‌ ماهانه تاثير بگذارد. در واقع ميزان ترشح هورمون استروژن رابطه مستقيمي با ميزان بافت چربي در بدن دارد. وقتي ما کالري زيادي مي‌سوزانيم، ميزان ترشح استروژن کاهش چشمگيري يافته و در نتيجه ترتيب عادات به هم مي‌ريزد و حتي گاهي به طور کل قطع مي‌شود. البته فقط ورزش مسبب بروز اختلال در قاعدگي نيست.

استرس و رژيم غذايي خيلي سخت هم مي‌تواند همين آثار را بر سيکل ماهانه داشته باشد. به همين دلايل است که معمولا ورزش کاران قاعدگي منظمي ندارند. اما اين موضوع آن‌قدرها هم مهم نيست و قدرت باروري را کاهش نمي‌دهد اما بي‌نظمي طي ماه‌ها در اثر به هم خوردن تعادل هورموني است و بايد حتما در رابطه با آن با پزشک مشورت کند

. ورزش درد را کاهش مي‌دهد
برخلاف آنچه عموم مردم تصور مي‌کنند، درد دوران قاعدگي با ورزش افزايش پيدا نمي‌کند. در افرادي که درد شديد دارند حتي با خوابيدن در رختخواب هم اين درد ادامه مي‌يابد. درد دوران قاعدگي به دليل ترشح ترکيباتي است که سبب انقباض رحم ، ماهيچه‌هاي کمري و شکمي مي‌شود. همچنين اين ترکيبات حساسيت اعصاب را بالا برده و سبب افزايش جريان خون در زير شکم مي‌شود. با ورزش کردن چون اکسيژن بيشتري به ماهيچه‌ها مي‌رسد، ميزان انقباض و در نتيجه دردها کاهش مي‌يابد.

دید پسرها به دخترخانمها از دو جانب متفاوت

با سلام خدمت تمامی دوستان

چند روز پیش، با ورود به بخش مدیریت شاهد یک پیغام خصوصی از طرف یکی از دوستان مخاطب بودم که درخواست کرده بود از رازهای نظری آقایان در وبلاگ بنویسم.

من هم دست به قلم شدم تا مطالب مهمی را برای دخترخانمهای محترم نقل کنم. البته این مطلب، خود به صورت چندمقاله ی جداگانه در روزهای جداگانه (سریالی) با بررسی موضوع خاص و مستقل و متفاوت به معرض نمایش شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

دوستدار شما عزیزان

مدیریت مجموعه سایتهای سوتی

-------

دید پسرها به دخترخانمها از دو جانب متفاوت


اینطور مسایل و بحثها نیاز به صمیمیت و سادگی سخن داره. به هرحال از لحنم پیشاپیش عذرخواهی میکنم و در صورت دریافت اعتراضات، مطلب رو ویرایش میکنم و با محدودیتهای اخلاقی و نگارشی بیشتری منظورم رو بیان میکنم.

***

تو خیابون که راه میرم، دختری رو میبینم که...لباس خفن، آرایش خفن، چکمه تا زانو و خلاصه یک میوه (هلو) به تمام معنا که یه چشمکی، یه لبخند شر و شیرینی هم میزنه و میره. با خودم میگم ای خدا، چی میشد امشب باهام بخوابه؟

اما همون موقع، یه دختر خوشگل با زیبایی خدادادی و کم آرایش و خوش تیپ رو میبینم. کاشکی میشد برای همیشه مال من باشه. برای خودم هم پیش اومده عاشق همچین کسی بشم. وقتی به چنین کسی فکر میکردم، فقط چیزهای رمانتیک و دست گرمش رو در دستم گرفتن و عاشقش بودن به ذهنم میرسید.

اما بیاد اونیکی، هر شب...استغفر الله...

من نتیجه میگیرم دختری خوب و خوشگل و خوشتیپ برای دوستی بهتره، اما دختری که بد و زننده هست ظاهرش و با کلی تغییر خوشگل سعی کرده بشه (با کلی آرایش و به نمایش گذاشتن حتی مخفی ترین زیباییهاش)  برای کارای دیگه و کوتاه مدت و خیانت آمیز بهتره!!!

پس دختر خانمها، خوشگل باشین، کم آرایش کنین، زیادی هم تلاش نکنین زیبا باشین...چون این تلاشتون مسخره به نظر میآد و مطمعن باشید ارزشها و نور درونیتین مخفی میشه در نظر و فقط ارزشهای ظاهری و لحظه ایتون تو چشم میآد. امیدوارم از اون دسته اشخاصی نباشید که آدم وقتی میبینتشون، اول میترسه و بعد میخواد قاه قاه بهش بخنده. لبخند خیلی کم بزنین...تا دیدن لبخند و خنده تون برای پسرها آرزو باشه.


مطلب بعدی رو فکر کنم به انتشار راهکارهای شناسایی زیباییهای ظاهری و جذابانه زنان برای خودشون اختصاص بدم.

پیروز باشید ^_^