4 روش برای باز کردن تب‌هاي بسته شده در گوگل کروم

چگونه تب های بسته شده در گوگل کروم را بازیابی کنیم؟

قابلیت مرور صفحات وب به‌صورت تب از جمله امکاناتی است که در بسیاری از مرورگرهای جدید به چشم می‌خورد. مرورگر کروم نیز در این زمینه‌ها نوآور بوده و علاوه بر پشتیبانی از چنین امکاناتی، مواردي را نیز به‌عنوان پشتیبان برای این قابلیت‌های جدید طراحی کرده است. یکی از امکاناتی که کروم برای مرور به‌صورت تب درنظر گرفته باز کردن مجدد تب‌هایی است که عمدا یا سهوا توسط کاربران بسته شده است. فرض کنید پس از صرف زمان زیاد برای جستجو به‌دنبال یک صفحه خاص آن را پیدا کرده و حالا اتفاقی دستتان به دکمه بستن تب خورده و آن را بسته‌اید! در چنین حالتی با استفاده از قابلیت بازکردن مجدد تب‌های بسته شده در کروم می‌توانید براحتی این تب را باز کنيد و به مرور آن بپردازید. برای استفاده از این قابلیت روش‌های متعددی در سیستم‌هاي‌عامل‌ ویندوز و مک وجود دارد که در ادامه ترفند از بهترینهای آنها به معرفی 4 روش اصلی می‌پردازیم.

ادامه نوشته

رمزدار کردن اطلاعات ویندوز 7

رمزدار کردن اطلاعات در ویندوز 7


BitLocker ابزاری است كه به كمك آن می‌توان داده‌های خود را در برابر تهدیدهایی مانند حمله هكرها، سرقت و یا گم شدن محافظت نمود. یكی از بهبودهای امنیتی ویندوز 7 كه تنها در ویرایش‌های Ultimate و Enterprise وجود دارد، ویژگیBitlocker است كه توسط رمزنگاری كل درایوهایی كه ویندوز و اطلاعات شما روی آن‌ها قرار دارد، تمامی اسناد و رمزهای عبور را امن‌تر می‌كند. فقط كافی است یك‌بار ویژگی BitLocker را فعال نمایید، بعد از آن تمامی اطلاعاتی كه روی آن درایو ذخیره می‌كنید به صورت خودكار رمز می‌شوند.
ادامه نوشته

کدهای مخفی گوشی iPhone

کدهای مخفی گوشی iPhone

اگر iPhone را برترین گوشی حال حاضر دنیا ندانیم ، حدأقل میتوان آن را یکی از برترین گوشی های موجود در جهان دانست. iPhone و پس از آن iPhone نسل سوم ، یکی از ابتکارات شرکت اپل بود که با استقبال بی سابقه ای روبرو شد. ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما بازگو کنیم. با بهره گیری از این کدها میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

ادامه نوشته

سرویس خط به خط ایرانسل و اعتبار به اعتبار همراه اول

انتقال اعتبار از یک خط اعتباری به خط اعتباری دیگر

برای مشترکین ایرانسل

چگونگی ثبت نام برای استفاده از سرویس خط به خط:

در مرحله پیشرفته سرویس خط به خط، ابتدا باید برای استفاده از این سرویس ثبت نام کنید. برای ثبت نام کافیست یک پیام کوتاه که در آن فقط عدد ١٢ را نوشته‌اید، به ١١١٢ ارسال کنید. در این مرحله پیام کوتاهی برای راهنمایی شما جهت تعیین رمز دلخواه‌ تان ارسال می‌گردد. پس از انتخاب رمز و ارسال آن به ١١١٢، تنها با وارد کردن این شماره رمز می‌توانید از سرویس استفاده کنید. به عبارت دیگر جهت ثبت نام، مراحل زیر انجام می‌شود:

۱.  ارسال ١٢ به ١١١٢

۲. تعیین رمز ۵ تا ٨ رقمی دلخواه به ترتیب زیر و ارسال آن به ١١١٢:

 
 
به عنوان مثال، اگر رمز ١٢٣۴۵ را برای خود انتخاب کرده‌اید، آن را به شکل زیر در یک پیام کوتاه وارد نمایید و به ۱۱۱۲ بفرستید:
 
١١:١٢٣۴۵
 
توجه: ثبت نام برای سرویس خط به خط رایگان است.

نحوه استفاده از سرویس خط به خط:

برای ارسال اعتبار از خط اعتباری خود،  می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

۱.  روش پیام کوتاه:  کافیست در یک پیام کوتاه به ترتیب:

  •  شماره دریافت کنندۀ اعتبار
  •  مبلغ اعتبار مورد نظر (به ریال)
    و سپس
  • شماره رمز ۵ تا ٨ رقمی
    را نوشته و از خط ایرانسل خود به شماره ١١١٢ ارسال نمایید.

از چپ به راست
 

 ۲. روش کد دستوری:  شما همچنین می توانید برای ارسال اعتبار، کد دستوری زیر را از خط ایرانسل تان شماره گیری نمایید. از چپ به راست:

[Yes/Ok]#رمز ۵ تا ٨ رقمی*مبلغ به ریال*شماره دریافت کننده اعتبار* ١۴٢ *


برای مشترکین همراه اول
مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند با استفاده از این سرویس مبلغ اعتبار مورد نظر خود را به شماره دیگری انتقال دهند. برای این منظور از دو روش کد های میان بر (USSD) و تلفن گویای 444 (IVR) می توان استفاده نمود.

روش کد های میان بر (USSD):

در این روش با ارسال کد های میان بر با فرمت ذیل می توان اعتبار مورد نظر را انتقال داد:

# (********9891)شماره مشترک دریافت کننده *میزان اعتبار* رمز انتقال *132*

سپس دگمه شماره  گیری را فشار میدهد.

پس از ارسال درخواست مشترک انتقال دهنده (َA) به شبکه، در صورتیکه شرایط مشترک برای انتقال اعتبار مطابق شرایط زیر باشد ؛پیامی به وی ارسال خواهد شد تا در صورت تایید آن توسط مشترک، انتقال انجام گردد.

کدهای مخفی گوشیهای سونی اریکسون

کدهای مخفی گوشیهای سونی اریکسون

 

کدهای مخفی گوشی های سونی اریکسون حتی موقع خرید گوشی هم به شما کمک می کنند … می توانید با این کدها گوشی را کاملا تست کنید ( اسپیکر - زمان مکالمه - دکمه ها - دوربین - فلاش و … ) بروید ادامه مطلب

ادامه نوشته

۳ ترفند در MP3 player ها

۳ ترفند در MP3 player ها

هم اکنون شاید پس از گوشی های موبایل ، دستگاه های MP3 Player رشد روز افزونی دارند. در این ترفند قصد داریم به معرفی چند ترفند قابل استفاده در MP3 Player های مختلف بپردازیم. ترفندهایی کاربردی که میتوانید از MP3 Player خود بهتر و بهینه تر استفاده کنید.

ادامه نوشته

:: فوت و فن گوشی های سونی اریکسون ::

در صورتی که گوشی شما سونی اریکسون و به خصوص مدل  كا 700 و كا750است این ترفند کاملا مخصوص شماست ، چرا که با خواندن این ترفند ، فوت و فن های بسیاری را پیرامون کار با گوشی و همچنین چندین کد مخفی برای استفاده را خواهید آموخت. به این نکته دقت کنید که این کدها و ترفندها سرعت شما را هنگام کار با گوشی بسیار بالا میبرد.
ادامه نوشته

تهیه ی عکس و فیلم از دسکتاپ و محیط های دیگر

تهیه ی عکس و فیلم از دسکتاپ و محیط های دیگر

Camtasia Studio يك نرم افزار قدرتمند براي تهيه فيلم از فعاليت هاي انجام گرفته در دسكتاپ هست!! شما به كمك اين نرم افزار ميتونيد تمام وقايع رو بصورت جزء به جزء فيلم بر داري كرده و اون رو بصورت فرمت مورد نظر خودتون و فرضا به عنوان يه فيلم آموزشي منتشر كنيد. در واقع شما بدون داشتن تجربه مولتي مديا و توانايي برنامه نويسي يك فيلم آموزشي مولتي مديا خواهيد ساخت. شما توسط اين نرم افزار و تنها با چند كليك ميتونيد فيلم مورد نظر رو تهيه كنيد. بعد از تهيه فيلم ميتونيد به اون صدا اضافه كنيد يا تغيير لازم و مورد نظر رو بر اون اعمال كنيد و در نهايت اون رو بصورت يه فرمت ويدئويي منتشر كنيد. اين نرم افزار ميتونه فيلم تهيه شده رو بصورت فايل ها فلاش ، رسانه هاي استريم ( جرياني ) و يا بصورت يك VCD به شماتحويل بده. از اونجا كه كار اين نرم افزار كاملا روشن هست از توضيح بيشتر در مورد اون خودداري ميكنيم. دانلود كنيد با حجمي حدود 24 مگابايت

ادامه مطلب ندارد

لیست کاملی از بوترهای سالم و قوی

لیست کاملی از بوترهای سالم و قوی

همگی تست شده و بسیار کاربرد دارند. بروید ادامه مطلب

ادامه نوشته

بر طرف نمودن چند راه نفوذ به کامپیوتر شما

بر طرف نمودن چند راه نفوذ به کامپیوتر شما

در ادامه مطلب چند زاه نفوز به دستگاه و چگونگی حذف آنها را آموزش دادم. برین ببینین

ادامه نوشته