ابهام

در رابطه با کلیپی که قرار دادیم و بحث بود و هست بر سر اینکه محل تهیه این کلیپ کجاست:

شنبه 18 دی1389 ساعت: 22:57 توسط:سالاری-بوشهر


سلام مدیر گرامی سایت. وقتی این اتفاق افتاد همه ی خانواده های بوشهری ترس و وحشت داشتند باور کنین خیلی ها تا چند هفته بعد از اتفاق شب خوابشان نبرد. نمیدونم ترس بود استرس بود. ولی من اولاش خیلی علاقه داشتم که بدونم این موجودات از کجا آمده اند و برای چی؟ وقتی تو سایت ها گشتم دیدم نوشتن فیلم هائیتی هستش. باور کنین عصبانی شده بودم. کلا من تا از چیزی که حقیقت داشته باشه سردر نیارم راحت نمیشم. یکم فکر کردم بعدش با چندتا از دوستان مشورت کردم تا بریم اطراف نیروگاه اتمی بوشهر رو بگردیم و این مکانی که فیلمبرداری کردن رو با چشمان خودمون ببینیم. بالاخره رفتیم و این مکان رو پیدا کردیم حدودا 100 متر با نیروگاه فاصله داره.من که خیالم از حقیقت جریان راحت شد. تو سایت ها نوشتن این گونه درختان در بوشهر وجود نداره. در این گونه مواقع واقعا آدم میمونه چی جواب بده ولی ما این درخت ها رو از نزدیک دیدیم. حالا نمیدونم این فیلم چرا از هائیتی سردرمیاره. ولی به نظرم بعضی خانواده ها واسه اینکه خیال بچه هاشون و راحت کنن این قصه رو سرهم کردن تا گسترش پیدا کرده. (آی آقا آی خانوم باور کنین که اتفاق در بوشهر بود)

کلیپ بشقاب پرنده چین

با سلام بر شما عزیزان.

مدتی هست که مردم چین نگران از وقوع بلایایی هستند که معلوم نیست قرار است از کجا بر سرشان بیاید. دلیل این نگرانی ها، بالا رفتن عجیب موارد مشاهدات اجسام پرنده ناشناس در آسمان این کشور میباشد. چون اغلب اوقات، وقتی مشاهده این اجسام در آسمان محلی بالا میرود، اتفاقی ناگوار در آنجا رخ خواهد داد.

درهرحال در این مدت، تصاویری هم از این بشقاب پرنده ها تهیه شده که واقعا میتوان گفت کم سابقه بوده ثبت چنین تصاویری از بشقاب های پرنده در تاریخ. یکی ازآنها را در اختیارتان قرار میدم. امیدوارم از آن لذت ببرید:

بر روی تصویر کلیک کنید:



آدم های فضایی یا موجودات فضایی؟!

علم پزشکی از موجودات فضایی که بر روی زمین هستند میگوید

مروری بر موجودات عجیبی که به موجودات فضایی نسبت داده شده اند

بازهم مطلبی به نقل از سایتی دیگر. واقعا باید بابت اینکه فرصت برای نگارش ندارم از شما دوستان عزیز عذربخوام. اما در آینده ای نزدیک خودم هم مطالبی مینویسم و منتشر میکنم.

درهرحال این مطلبی که برای شما آماده کرده ام، مطلبی هست که به مرور مخلوقات عجیب قریبی میپردازه که اخیرا کشف شده اند و علم بر رویشون تحقیقات و آزمایشات انجام داده و این تحقیقات نتیجه شون شده "این موجودات فضایی هستند". چنین چیزی رو اگر یک کشاورز یا یک نانوا میگفت...خب ما در قبالش میگفتیم..."اِع!". اما وقتی علم بگه این قضیه رو...دیگه مشخصه که آدم باید روشون دقت ویژه داشته باشه.

کلیپی از این موجودات رو براتون میزارم تا بیشتر برای مطالعه ادامه مطلب تشویق بشید.

دانلود کلیپ موجودات فضایی

امیدوارم از مطالعه لذت ببرید ^_^

ادامه نوشته

در حادثه رازول چه گذشت؟

بیشتر بدانید درمورد

حادثه رازول

خب قطعا دوستان عزیزی هستند که ابتدا از توانایی خوبی برای مطالعه و درک متون انگلیسی برخوردار هستند و انتها به متون انگلیسی مذکور دسترسی دارند و درواقع به منبع مطمعنی دسترسی دارند.

حال عده ای از دوستان هم هستند که یا توانایی مطالعه متون انگلیسی را ندارند و یا هم حوصله شان نمیکشد متنی ترجمه نشده را بخوانند. بدین منظور و با توجه به اهمیت آنچه در حادثه رازول رخ داد، تصمیم گرفتم یک مروری کلی و با استفاده از متنی که توسط یکی از سایتهای فارسی زبان منتشر شده (اطمینان ندارم این سایت سایت منبع باشه و برای همین نقلش نمیکنم) بر حادثه رازول داشته باشم و متن مذکور رو در اختیارتون بگذارم تا شما هم از اهمیت این حادثه با خبر بشید.

متن مذکور که به همراه تصاویر هست، در قسمت ادامه مطلب قابل مشاهده ست. امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید.

پیروز باشید ^_^

ادامه نوشته

یک ابهام عجیب @_@ !!!

خودتون قضاوت کنید

من که شخصا گیج شدم

خب قطعا دو مطلبه قبلی ای که داخل وبلاگ ارسال کردم رو خاطرتون هست. ابتدا مطلبی ارسال کردم تحت عنوان "کلیپ از بشقاب پرنده در جنوب ایران". دوستانی اعتراض کردند که این کلیپ متعلق به ایران نیست و تهیه شده از هائیتی هست. من هم پس از کمی تحقیق (جزئی) و با زیادتر شدن اعتراضات، مطلبی تحت عنوان "عذرخواهی بخاطر یک اشتباه" ارسال کردم تا دوستان گله مند نشن.

ماجرا اتمام شده بود برای من. اما در تاریخ جمعه 14 خرداد1389 و ساعت 17:57، نظری توسط محمدی از بوشهر ارسال شد به شرح زیر:"با سلام 
من خودم یک بوشهری هستم وخدمت شما باید عرض کنم که این کلیپ در نزدیکی نیروگاه اتمی بوشهر در بندر گاه توسط یکی از ساکنین محل بوسیله موبایل گرفته شد. وپس از چند روزی مثل بمب توی بوشهر صدا کرد فرد گیرنده تصویر نیز وجود دارد."


خب این باعث شد بازهم من متعجب بشم و واقعا قدرت تصمیم گیریم رو از دست بدم. قاعدتا باید روی این قضیه تحلیل و بررسی بشه.

من خودم شخصا از دوستانی که مدرکی مبنی بر رد یا تایید ایرانی بودن کلیپ مذکور دارا هستن، میخوام از قسمت نظرات مدرکشون و سند نظرشون رو ارائه بدن تا بعد از مدتی، با یک جمع بندی، حقیقت ماجرا مشخص بشه و بتونیم به طور قطعا بگیم این کلیپ که خب یکی از جالبترین کلیپها هست متعلق به ایرانه یا متعلق به هائیتی.

با تشکر ^_^

عذرخواهی از دوستان

با سلام

با عرض پوزش از تمامی شما دوستان عزیز، باید عرض کنم مطلب قبلی (بشقاب پرنده کلیپ ایران) اشتباه هست و درواقع کلیپ متعلق به هاییتی هست.

بازم شرمنده و ببخشید ^_^

کلیپ از بشقاب پرنده در جنوب ایران

این کلیپ موبایل در ایران و در جنوب کشور فیلمبرداری شده و در آن از 2 عدد بشقاب پرنده بزرگ و نزدیک به زمین و چند نور متجرک دیگر فیلم گرفته شده است.

حجم کل : 478 KB

نوع فایل : کلیپ موبایل

پسوند : .3GP

دانلود: کلیپ بشقاب پرنده در ایران

من که باور نکردم! چون یکمی ترسناک بود!!!!

تشریح فیلم ودیویی معروف منطقه سری 51 آمریکا

اگر فکر می کنید تصویر زیر متعلق به انسانی است که نیاز به عمل جراحی داشته و یا تحت درمان می باشد ، باید بگوییم که سخت در اشتباهید. تصویر روبرو یک موجود فرازمینی در یکی از مراکز آزمایش های سری آمریکا واقع در منطقه 51 می باشد که بر روی آن تحقیقاتی در حال انجام است. 

ادامه نوشته

تصاویر از نقاشیهای فرا زمینیها


شک داشتن حق شماست ...

<(-+-|.... بقیه در ادامه مطلب ....|-+-)>

ادامه نوشته

تصاویر جالب از بشقاب پرنده

تصاویر جالب از بشقاب پرنده

اینم اونایی که قولشو داده بودم. خودم هم باورم نمی شه خیلی جالب و عجیبن. برین ادامه مطلب

ادامه نوشته